+48 732 706 507 [email protected]

Projektując logo

kieruję się  przede wszystkim aspektami wizualnymi, dopasowanymi do nieoficjalnie obowiązujących norm, takimi jak: czytelność, przejrzystość i dobra jakość, estetyka, prostota czy zapamiętywalność.

Logo każdej firmy czy przedsięwzięcia jest kwestią indywidualną i niejednokrotnie wymaga czasu, a przede wszystkim sporej ilości przemyśleń. Należy jednak zadbać o nie, ponieważ logo identyfikuje markę i w związku z tym nie można go nieustannie zmieniać. Powinno być stałe, budzić skojarzenia, istnieć wśród odbiorców tak długo, jak jest to możliwe. Logo stanowi kluczową części wizerunku, który buduje się latami.

  • Czytelność, przejrzystość i dobra jakość – wszelkie fantazyjne czcionki nie są mile widziane, zbyt małe znaki oraz grafika z widocznymi pikselami również nie mają racji bytu. Logo jest grafiką powszechnie wykorzystywaną przez firmy, należy uwzględnić to, że będzie się ono znajdowało na różnych powierzchniach i w różnych rozmiarach,
  • Estetyka – wszyscy lubią rzeczy ładne i harmonijne, które dodatkowo budzą w odbiorcach pozytywne skojarzenia,
  • Prostota – mniej znaczy więcej. Pstrokate loga wyszły już z mody, a chcąc osiągnąć długotrwały sukces warto postawić na prostotę, która nie zmieni się z biegiem lat,
  • Zapamiętywalność jest najważniejszą cechą dobrego logo, choć wpływa na nią wiele czynników. Warto postawić się w roli konsumenta, spojrzeć na loga najpopularniejszych światowych marek oraz swoje i porównać je.

Masz pytania?

Daj znać, razem coś wymyślimy 

Zadzwoń

 +48 732 706 507

lub napisz